اسباب کشی و حمل اثاثیه منزل ، ادارات و شرکت ها با اتوبار و باربری اطلس بار

خدمات اسباب کشی و حمل اثاثیه را می توانید به صورت شبانه روزی از ما در اتوبار و باربری اطلس بار دریافت نمایید

اسباب کشی و حمل اثاثیه منزل ، ادارات و شرکت ها با اتوبار و باربری اطلس بار

خدمات اسباب کشی و حمل اثاثیه را می توانید به صورت شبانه روزی از ما در اتوبار و باربری اطلس بار دریافت نمایید

اسباب کشی و حمل اثاثیه منزل ، ادارات و شرکت ها با اتوبار و باربری اطلس بار

ایده آل ترین و متمایزترین خدمات اسباب کشی و حمل اثاثیه را توانسته ایم در کوتاه ترین زمان ممکن به تمامی مشتریان خود ارائه نماییم. ارائه خدمات بسته بندی اثاثیه و آماده سازی وسایل برای اسباب کشی و همچنین ارائه انواع متریال بسته بندی اثاثیه اعم از کارتن حمل بار ، کارتن رگتال دار ، ساک رختخواب ، وکیوم و استرچ رپ و سایر موار دیگر را نیز می توانید با بالاترین کیفیت و نازلترین قیمت از ما در اتوبار و باربری اطلس بار دریافت نمایید.
تنها کافیست با ما در تماس باشید
http://atlasbar-co.ir
+982122299940
+982122299980
+989390352229
1871

اتوبار و فروش لوازم بسته بندی اثاثیه جهت اثاث کشی

اتوبار و فروش لوازم بسته بندی اثاثیه از خدماتی است که شرکت های اتوبار و حمل بار ارائه می کنند. سرویس های اتوبار و فروش لوازم بسته بندی اثاثیه را کسانی که قصد دارند اسباب کشی را خودشان انجام دهند نیاز دارند زیرا با خرید لوازم بسته بندی مناسب می توانند به خوبی اثاثیه خود را جهت جابجایی و حمل و نقل بسته بندی کرده و آماده نمایند. این باعث می شود تا هزینه و قیمت باربری نیز کاهش پیدا کند. امروزه  شرکت های خوب اتوبار و فروش لوازم بسته بندی اثاثیه تمامی نیازها در امر حمل بار و اتوبار را برطرف می نمایند.

اتوبار و فروش لوازم بسته بندی با قیمت مناسب

اتوبار و فروش لوازم بسته بندی اثاثیه منزل و محل کار

در اتوبار و فروش لوازم بسته بندی اثاثیه منزل یا محل کار تجهیزات و وسایلی ارائه می شود که جهت بسته بندی انواع وسایل مختلفی که در همه منزل و شرکتها وجود دارد به کار می رود. بسته بندی به دلیل محافظت از اشیایی است که قرار است در اثاث کشی آن ها را جابجا نماییم. همچنین راحتی و سرعت کار حمل اثاثیه نیز از مهمترین اهداف بسته بندی اثاثیه می باشد.
زیرا زمانی که اثاثیه به خوبی بسته بندی شده باشند حمل آنها آسان تر می شود و با نظم و ترتیب بهتری درون ماشین حمل بار قرار می گیرند. از این رو تخلیه بار نیز ساده تر می شود و در زمان بازچینی اثاثیه نیز با مشکل مواجه نخواهیم بود. تمامی این موارد باعث می شود تا ما یک اسباب کشی آسان، ایمن و البته سریع را تجربه کنیم. در این مقاله قصد داریم تا تمامی تجهیزات مورد نیاز در بسته بندی اثاثیه را مورد بررسی قرار دهیم و لزوم استفاده از آن را بدانیم.
با ما همراه باشید.

اتوبار و فروش لوازم بسته بندی و بسته بندی لوازم در باربری اطلس بار.

کارتن حمل بار و بسته بندی

یکی از مهم ترین و ابتدایی ترین لوازم بسته بندی کارتن حمل بار است. کارتن برای بسته بندی و اسباب کشی بسیار مهم است. کارتن ها فضایی را برای قرار دادن انواع وسایل ریز و درشت در اختیار ما قرار می دهند که بدون استفاده از کارتن حمل آنها کاری مشکل است. شرکت های اتوبار و فروش لوازم بسته بندی اثاثیه انواع کارتن بسته بندی را در اندازه های مختلف در اختیار مشتری قرار می دهند. برای تهیه کارتن اسباب کشی می توانید با این شرکت های اتوبار و فروش لوازم بسته بندی اثاثیه تماس بگیرید. شرکت های اتوبار و فروش لوازم بسته بندی اثاثیه شما را در خرید بهترین کارتن ها متناسب با نوع و حجم اثاثیه تان مشاوره می دهند. کارتن های حمل بار 5 لایه برای بسته بندی وسایل حساس بسیار مناسب است.

اتوبار و فروش لوازم بسته بندی و حمل بار

نایلون حباب دار یا بابل رپ

نایلون های حباب دار بهترین گزینه برای بسته بندی وسایل حساس بزرگ و کوچک به شمار می آید. بسته بندی وسایل شکستنی شامل انواع ظروف چینی , لیوان و وسایلی از این دست به بهترین شکل ممکن با نایلون های حباب دار انجام می شود. همچنین در پوشش وسایل مختلفی مثل لباسشویی , یخچال , ظرفشویی , مبلمان و ... می توان از انواع پلاستیک های حباب دار برای محافظ از این اثاثیه استفاده کرد. این وسیله نیز مانند دیگر تجهیزات بسته بندی توسط شرکت های اتوبار و فروش لوازم بسته بندی اثاثیه به فروش می رسد. فروش این محصول در شرکت های اتوبار و فروش لوازم بسته بندی اثاثیه به صورت متری است. که به نیاز مشتری در متراژهای مختلف عرضه می شود. پهنای این پلاستیک ها یک متر است. ویژگی مهم این محصول سه لایه و با کیفیت بودن آن است.

فروش لوازم بسته بندی و بسته بندی لوازم حساس

سلفون

از دیگر محصولات در شرکت های اتوبار و فروش لوازم بسته بندی اثاثیه ، سلفون است. سلفون کاربردهای مختلفی در بسته بندی اثاثیه و حمل بار دارد. این محصول در بسته بندی لباسشویی , یخچال , گاز , ماشین ظرفشویی , مبلمان , کمد و ... به کار می رود. برای داشتن یک بسته بندی حرفه ای از سلفون در کنار پلاستیک های حباب دار استفاده می شود.
عرض این محصول 50 سانتی متر است.
و دارای ویژگی هایی از جمله:
•    محافظت از محصول در برابر گرد و غبار و آسیب دیدگی
•    بسته بندی انواع مبلمان
•    بسته بندی انواع اثاثیه
•    کاربرد آسان و سریع
می باشد.
برای خرید سلفون مرغوب با شرکت های اتوبار و فروش لوازم بسته بندی اثاثیه تماس بگیرید.

روکش رختخواب

روکش و کاور رختخواب از دیگر تجهیزات بسته بندی قابل عرضه در شرکت های اتوبار و فروش لوازم بسته بندی اثاثیه است. از این نوع روکش ها و کاورها برای بسته بندی رختخواب , لباس , وسایل بازی بچه ها , سیسمونی کودک و ... می توان استفاده کرد. این کاورها در اندازه های مختلف توسط شرکت های اتوبار و فروش لوازم بسته بندی اثاثیه عرضه می گردند.

چسب پهن و دستگاه چسب زن

از دیگر تجهیزات بسته بندی قابل عرضه در شرکتهای اتوبار و فروش لوازم بسته بندی اثاثیه چسب پهن و دستگاه چسب زن است. چسب برای محکم کردن درب کارتن های باربری و حمل اثاثیه به کار می رود. برای بسته بندی کارتن استفاده از چسب بهترین گزینه است. چسب ها دارای عرض 5 سانتی متر می باشند و به صورت عمده و جزئی توسط شرکت های اتوبار و فروش لوازم بسته بندی اثاثیه عرضه می شود. استفاده از دستگاه چسب زن سرعت کار چسب زدن کارتن ها را بالا می برد این وسیله با داشتن تیغه و دسته مناسب چسب زدن درب کارتن ها و دیگر وسایل است که باعث راحتی کار می باشد. این وسیله را نیز می توانید از شرکتهای اتوبار و فروش لوازم بسته بندی اثاثیه تهیه نمایید.

استرچ رپ

استرچ رپ نوعی نوار لاستیکی کشسان است که معمولا از جنس پلی اتیلن می باشد.
برای پوشش دادن دور کارتن ها و بسته بندی ها و نیز بسته بندی آنها به همراه چسب می توان از استرچ رپ استفاده کرد. برای تهیه این وسیله می توانید با شرکت های اتوبار و فروش لوازم بسته بندی اثاثیه تماس بگیرید.

لوازم بسته بندی و فروش ان در اتوبار اطلس بار

•    کارتن رگال دار

کارتن رگال دار برای بسته بندی لباس به کار می رود.
کارتن های رگال دار را می توانید از شرکت های اتوبار و فروش لوازم بسته بندی اثاثیه تهیه نمایید. جابجایی لباس های گرانقیمت معمولا سخت است و ممکن است باعث چروک و نخ کش شدن لباس ها شود. اما کارتن رگال دار که مانند یک کمد لباس کوچک عمل می کند در بسته بندی لباس به کار می رود و ظرفیت قرار گرفتن چندین دست لباس اعم از کت شلوار را در خود دارد. شرکت های اتوبار و فروش لوازم بسته بندی اثاثیه معمولا برای بسته بندی لباس های حساس از کارتن رگال دار استفاده می کنند.

 

اتوبار و فروش لوازم بسته بندی اثاثیه دیگر

از دیگر لوازم بسته بندی عرضه شه در شرکت های اتوبار و فروش لوازم بسته بندی اثاثیه می توان به:
•    برچسب ها
•    ماژیک
•    طناب و ریسمان
•    پوشال و کاغذ
برای محافظت از اثاثیه اشاره کرد.
با استفاده از ماژیک یا برچسب می توان کارتن های حمل بار و حمل اثاثیه را علامت گذاری کرد. این کار به ما در بازکردن دوباره جعبه ها کمک می کند. زیرا مشخص می شود که هر جعبه حاوی چه نوع وسایلی است. این گونه لوازم را می توانید از فروشگاه ها یا شرکت های اتوبار و فروش لوازم بسته بندی اثاثیه اثاثیه تهیه نمایید.

کارتن رگال در بسته بندی اسباب

باکس حمل مواد غذایی یخ زده

شرکتهای باربری و اتوبار و فروش لوازم بسته بندی اثاثیه انواع باکس حمل مواد غذایی یخ زده را برای بسته بندی مواد غذایی داخل فریزر شما ارائه می نمایند. از این نوع جعبه ها می توان برای بسته بندی مواد فریز شده استفاده کرد. این کارتن ها می تواند مواد غذایی شما را برای مدت چندین ساعت محافظت کرده تا شما بتوانید در منزل جدید دوباره آنها را داخل فریزر قرار دهید.
برای تهیه این نوع باکس ها با شرکت های اتوبار و فروش لوازم بسته بندی اثاثیه تماس بگیرید.

 

بسته بندی باکس مواد یخ زده در باربری اطلس بار

تهیه لوازم بسته بندی پیش از اسباب کشی

تمامی لوازم بسته بندی مورد نیاز برای حمل بار و جابجایی اثاثیه را از پیش از شروع زمان اثاث کشی تهیه نمایید. وسایل منزل خود را لیست کنید و دقت کنید که برای هر وسیله چه نوع تجهیزات و به چه میزان از این تجهیزات نیاز دارید. اگر می خواهید بسته بندی را خودتان به تنهایی و بدون استخدام شرکت بسته بندی لوازم منزل و اتوبار انجام دهید. حتما لوازم بسته بندی را تهیه کنید برای تهیه این لوازم با شرکت های اتوبار و فروش لوازم بسته بندی اثاثیه تماس داشته باشید.
و از نوع با کیفیت آن استفاده کنید تا در هنگام حمل بار به وسایل شما آسیب وارد نشود.
ابعاد وسایل بزرگی مثل:
•    یخچال
•    پیانو
•    لباسشویی
و ...
را اندازه بگیرید.
تا بدانید برای بسته بندی آنها به چه مقدار وسایل بسته بندی نیاز دارید.
همچنین حجم دیگر وسایل اعم از وسایل شکستنی را نیز در نظر بگیرید و با توجه به آن سفارش کارتن حمل بار و اسباب کشی را به شرکت های اتوبار و فروش لوازم بسته بندی اثاثیه بدهید.
استفاده از خدمات شرکتهای اتوبار و فروش لوازم بسته بندی اثاثیه

بسته بندی دیقی در باربری اطلس بار

وقت و توانایی کافی برای بسته بندی ندارید؟

می توانید از شرکت خدمات اسباب کشی و اتوبار کمک بگیرید.
شرکتهای اتوبار و فروش لوازم بسته بندی اثاثیه بهترین و مناسب ترین تجیهزات بسته بندی را برای محافظت از اثاثیه شما استفاده می کنند و شما می توانید بدون نگرانی از بابت آسیب دیدن وسایل تان اسباب کشی کنید. این مسئله در باربری بین شهری و حمل بار به شهرستان های دیگر اهمیت بیشتری پیدا می کند زیرا در مسافت های طولانی احتمال بروز خطرات بیشتر می شود.
از این رو با یک بسته بندی حرفه ای به استقبال یک باربری مدرن و آسان بروید.

اتوبار و فروش لوازم بسته بندی اثاثیه اطلس بار

اتوبار در تهران اطلس بار از شرکتهای باربری در تهران است که در امر اتوبار و فروش لوازم بسته بندی اثاثیه تخصص دارد. این شرکت با ارائه بهترین سرویس های اتوبار و فروش لوازم بسته بندی اثاثیه آماده است تا به شما در بسته بندی و حمل اثاثیه منزل یا محل کارتان کمک نماید. تمامی لوازم بسته بندی لوکس و حرفه ای را می توانید از شرکت اتوبار و فروش لوازم بسته بندی اثاثیه اطلس بار تهیه نمایید. همکاران ما بدون کوچکترین مشکل و آسیب کلیه لوازم حساس و بزرگ و کوچک شما را بسته بندی کرده و آماده حمل می نمایند.
از دیگر خدمات مهم در اطلس بار می توان به:
•    اتوبار و فروش لوازم بسته بندی اثاثیه در شمال تهران و باربری در فرمانیه
•    اتوبار و فروش لوازم بسته بندی اثاثیه در شرق تهران و باربری در تهرانپارس
•    اتوبار و فروش لوازم بسته بندی اثاثیه در غرب تهران و باربری در طرشت
•    اتوبار و فروش لوازم بسته بندی اثاثیه در مرکز تهران و باربری در توپخانه
•    اتوبار و فروش لوازم بسته بندی اثاثیه در جنوب تهران

باربری اطلس بار و بسته بندی
اشاره کرد.
پوشش دهی کامل تهران در اتوبار و فروش لوازم بسته بندی اثاثیه از تخصص ماست.
همچنین شرکت اتوبار و فروش لوازم بسته بندی اثاثیه اتوبار و باربری اطلس بار در حمل اثاثیه منزل به شهرستان نیز تخصص دارد.

 

1511

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی