اسباب کشی و حمل اثاثیه منزل ، ادارات و شرکت ها با اتوبار و باربری اطلس بار

خدمات اسباب کشی و حمل اثاثیه را می توانید به صورت شبانه روزی از ما در اتوبار و باربری اطلس بار دریافت نمایید

اسباب کشی و حمل اثاثیه منزل ، ادارات و شرکت ها با اتوبار و باربری اطلس بار

خدمات اسباب کشی و حمل اثاثیه را می توانید به صورت شبانه روزی از ما در اتوبار و باربری اطلس بار دریافت نمایید

اسباب کشی و حمل اثاثیه منزل ، ادارات و شرکت ها با اتوبار و باربری اطلس بار

ایده آل ترین و متمایزترین خدمات اسباب کشی و حمل اثاثیه را توانسته ایم در کوتاه ترین زمان ممکن به تمامی مشتریان خود ارائه نماییم. ارائه خدمات بسته بندی اثاثیه و آماده سازی وسایل برای اسباب کشی و همچنین ارائه انواع متریال بسته بندی اثاثیه اعم از کارتن حمل بار ، کارتن رگتال دار ، ساک رختخواب ، وکیوم و استرچ رپ و سایر موار دیگر را نیز می توانید با بالاترین کیفیت و نازلترین قیمت از ما در اتوبار و باربری اطلس بار دریافت نمایید.
تنها کافیست با ما در تماس باشید
http://atlasbar-co.ir
+982122299940
+982122299980
+989390352229
1871

حمل اثاثیه منزل و بسته بندی وسایل برای اسباب کشی

حمل اثاثیه منزل و بسته بندی وسایل برای اسباب کشی برای آماده شدن جهت انتقال وسایل به خانه جدید را از ما در اتوبار و باربری اطلس بار در تهران بخواهید. شرکت خدمات اسباب کشی اطلس بار قادر است تمامی اثاثیه شما را در کمترین زمان ممکن با یک بسته بندی حرفه ای آماده کرده و برای حمل اثاثیه منزل به خانه جدید آماده نماید. 

 

حمل اثاثیه منزل و اسباب کشی

 

 

توصیه های قبل از اسباب کشی و حمل اثاثیه منزل

 

قبل از هر اقدامی برای جابجایی اثاثیه و باربری اسباب منزل تان ابتدا سری به خانه جدید بزنید و مطمئن شوید که آنجا برای شروع زندگی کاملا آماده و مهیا می باشد. برای مثال جهت تمیز کردن خانه , نصب پرده ها , اطمینان از کارکرد لامپها و روشنایی ها , فعال بودن آب , برق , گاز و ... , تمیز کردن موکت ها و کارهایی از این قبیل پیش از اسباب کشی و حمل اثاثیه منزل اقدام نمایید. برای آماده سازی منزل خود پیش از اسباب کشی می توانید از وب سایت ما بازدید کنید و مقاله هایی که در این زمینه در سایت ما وجود دارد را مطالعه نمایید. همچنین برای حمل اثاثیه منزل خود می توانید با ما در تماس باشید. 

 

حمل اثاثیه منزل و باربری اسباب منزل

خرید لوازم بسته بندی 

از مهم ترین کارهایی که باید پیش از حمل اثاثیه منزل به خانه جدید انجام دهید این است که لوازم مورد نیاز برای بسته بندی اثاثیه را آماده کنید. این وسایل می تواند شامل 

کارتن حمل بار و کارتن بسته بندی برای اسباب کشی 

چسب پهن و طناب برای بسته بندی بهتر 

 

پلاستیک های حباب دار برای محافظت از اثاثیه 

 

سلفون , ماژیک , برچسب و ... 

 

باشد.

 

 

حمل اثاثیه منزل و کازتن بسته بندی

 

 به جای استفاده از پلاستیک های حباب دار می توانید از انواع روزنامه و کاغذ باطله , حوله پتو و پارچه و ... استفاده نمایید. کارتن اسباب کشی را در سایزهای مختلف و با مقاومت بالا تهیه نمایید. این کارتنها باید دارای کیفیت بالا برای جای دادن وسایل حساس و ظریف و محافظت از آنها باشد. از پلاستیک های حباب دار و سلفون می توان برای بسته بندی مبلمان و ... استفاده کرد. 

 

حمل اثاثیه منزل و کارتن بسته بندی

 

در صورت نیاز به لوازم بسته بندی ما در اتوبار و باربری اطلس بار اقدام به فروش لوازم بسته بندی اثاثیه برای اسباب کشی با قیمت مناسب نموده ایم. همچنین اطلس بار به عنوان یک شرکت بسته بندی لوازم منزل آماده است تا به شما در یک بسته بندی حرفه ای و مناسب کمک نماید. 

 

 

حمل اثاثیه منزل با اتوبار اطلس بار

 

وسایل تان را با توجه به حساسیت آنها بسته بندی کنید و در حمل اثاثیه منزل آنها را از قبل آماده نمایید. روی تمامی کارتن های حمل بار برچسب بزنید تا در هنگام چیدمان دچار سردرگمی نشوید. 

حمل اثاثیه منزل و کارتن حمل بار

حمل اثاثیه منزل با اطلس بار 

ما در شرکت خدمات اسباب کشی و حمل اثاثیه منزل اطلس بار آماده ایم تا تمامی این کارها را انجام داده و سختی این کارها را از دوش شما برداریم. به این ترتیب شما در طول پروسه جابجایی اثاثیه می توانید به امور شخصی , مراقبت از بچه ها , تهیه غذا و ... بپردازید. 

 

حمل اثاثیه منزل با باربری و اتوبار اطلس بار

 

 

حمل اثاثیه منزل با اطلس بار از طریق شماره شبانه روزی 1511 امکان پذیر است. 

1511

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی